Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.
Vliv cvičení Iyengar jógy na pacienty s roztroušenou sklerózou
Vodičková, Jitka ; Ježková, Martina (vedoucí práce) ; Klimošová, Sylva (oponent)
Bibliografický záznam VODIČKOVÁ, Jitka. Vliv cvičení Iyengar jógy na pacienty s roztroušenou sklerózou. Praha: Univerzita Karlova, 2. Lékařská fakulta, Klinika rehabilitace a tělovýchovného lékařství, 2022, 220 s. Vedoucí bakalářské práce Mgr. Martina Ježková. Abstrakt Tato longitudinální klinická studie se zabývá celkovým dopadem cvičení Iyengar jógy na pacienty s roztroušenou sklerózou hodnocené stupněm 5,5-7,5 na škále EDSS. V teoretické části je nastíněna problematika roztroušené sklerózy. Dále jsou představeny základní principy jógy, popsány a znázorněny jednotlivé modifikace pozic využitých v rámci jógové terapie v naší studii. Práce nastiňuje mechanismy, kterými může jóga ovlivnit jednotlivé symptomy roztroušené sklerózy. Praktická část se skládá z kazuistik pěti pacientek, které docházely tři měsíce na cvičení Iyengar jógy a celkově byly sledovány po dobu sedmi měsíců. Cílem bylo objasnit, jak se stav pacientů s roztroušenou sklerózou vyvíjí s omezením či úplným přerušením pohybové aktivity, jaký vliv má na pacienty praktikování Iyengar jógy a zda tento efekt přetrvává i po dobu dvou měsíců po ukončení cvičení. Druhá část se zaměřuje na porovnání změny sledovaných parametrů u jednotlivých pacientek s rozdílným hodnocením na škále EDSS. Klíčová slova roztroušená skleróza, Iyengar jóga, bolest,...
Návrh změn marketingového mixu konkrétní společnosti
Buček, Jan ; Nováková, Miroslava (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou současného marketingového mixu reklamní a eventové společnosti Poring a studiem Viara, jež je součástí této firmy a zaměřuje se na pohybové aktivity a zdravý životní styl. V práci jsou vymezeny teoretické poznatky spjaté s tématem, rozbor marketingového prostředí, konkurence a aktuální stav sledované firmy v daném tržním prostředí. Práce zároveň obsahuje návrhy pro optimalizaci marketingového mixu, jež by měly zajistit zlepšení konkurenční pozice sledované firmy na trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.